الجمعة، 20 فبراير 2009

نظرية علمية بحتة


يا جماعة انا عايز البنات ميزعلوش منى ولكن هى على سبيل الدعابة فحسب ؛ولو انها فيها شئ من الواقع بس مش كلهم ،وعشان كدة احب اخد رايكم فى النظرية دى بس ياريت بصراحة واعودو بالعافية
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

هناك 8 تعليقات:

نـــــور يقول...

اولا حمد الله عالسلامه
ثانيا مكنتش اعرف ان الهندسه بتمسح الدماغ كده لا حول ولا قوه الا بالله

بعيدا انى بنت وهدافع عن المرأه وكده
بس انا عندى عقيده بتقول ان دى سمات الشخصيه ايا كانت ست او راجل
بنت او ولد
يعنى فى رجاله تنطبق عليهم النظريه الفلسفيه البحته بتاعتك دى وفى ستات برضو كده

يبقى لا يصح تعميم النظريه لجنس النساء ونعمل نظريه ملائكيه للرجاله
مش كده ولا اييييييييييييه؟

Unknown يقول...

هو فعلا في بنات كده
بس مش الكل طبعا
(:

shirry يقول...

دا واضح ان كلية هندسة بهتت عليك جامد
حاول بقي تصاحب ناس من كليات تانية علشان التغيير يعني
وزي ما قولت مش كلهم كدة

نـــــور يقول...

لا يابوب مش بردهالك ولا حاجه لانى قلتلك دى سمات مش نظريات

يعنى مثلا الولاد اللى انا انتقدتهم دول وقلت شم رجاله هما كده فعلا لكن البنات كمان دول كانوا عايزين الحرق لانهم بجد مش محترمين بس انا اتغظت من الولاد اكتر لسبب هو ان البنت عاده لما بتشوف نفسها وتغلط لازم تلاقى راجل يصدها ودول مالقيوش رجاله :)

اه انا فى رابعه فعلا وعلى فكره انا فى صناعيه-من غير ماتبصلى بقرف قسمنا ده احلى قسم فى الدنيا- :)

المهم عملت ايه فى نتيجتك مش انت كمان فى رابعه برضو؟؟؟؟

وردشان smilyrose يقول...

اول زيارة

بس على فكرة النظرية دى ممكن تكون

صحيحة عن نوع من البشر بس نوعية لا

تعرف سوى المادة وتلك النوعية لا

احبها فالاحساس اجمل واقوى من اى شئ

ملموس اما الشئ المبنى على غرض او

هدف غير الإحساس الصادق

فهو شئ بلا اسا س

تقبل مرورى

smilyrose

وردشان

روح الحب الصادق

سنووايت يقول...

ههههههه
ليه بس بالعكس
المراة = حياة

""""" يقول...

انا طبعا مش زعلانه ولا حاجه
انا هقول رايى بغض النظر عن كونى بنت
لكن فعلا فى ستات كتير مسالمه لابعد حد ورجاله هى صاحبة المشاكل
المشاكل = الانسان ( سواء راجل او ست )
كل واحد وشخصيته

غير معرف يقول...

Personally I am not offended

طلباتك اوامر


وبحبك يازمالك